Visst kan man tycka att varenda stockholmare, och för den delen även de som inte bor i huvudstaden, borde gå på Kungliga Operan för att lyssna på fantastisk sång och musik. Men det gör dem tyvärr inte och Kungliga Operan brottas som alla andra "kulturella institutioner" med att hitta en återväxt hos nya generationer och få hållbarhet i en redan ansträngd ekonomi.
Med den suveräna annonskampanj som pryder allt från tidningar till tunnelbaneuppgångar så borde det finnas alla odds att lyckas. Karolina Henkes bilder illustrerar just det Operan står för - musik, magi, magnifika miljöer, spännande berättelser, underbar kostym och inte minst skön sång. Varsågod att njuta av bilderna, boka biljetter och låt dig förföras! Själv har jag bokat Svansjön i januari...
trapphus_foto_karolina_henke_650_Kungliga-Operan
Operasagan_Kaos_foto_Karolina_Henke_650_KUngliga-Operan
kyssen_foto_Karolina_Henke_Kungliga-Operan_Kyssen_650
Lampa_foto_Karolina_Henke_650_Kungliga-Operan

Kommentera